ינון מגל רחלי רוטנר / ינון מגל הודעת ההתנצלות ×”×›×™ חצופה שתקראו און לייף - רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק.

ינון מגל רחלי רוטנר / ינון מ×'ל ×"ו×"עת ×"×"תנצלות ×"×›×™ חצופ×" שתקראו און לייף - רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק.. אחרי גל הנאצות האישיות נגד רוטנר ובעלה, מתפרסם כעת בלוג המוקדש למתקפה על רוטנר ובמקביל מופץ טקסט יחצני בשבחו של מגל, במה שנראה כמו מהלך מתוזמן. צפת צריפין קדומים קדימה קדימה צורן קיבוץ גונן קיבוץ חולדה קיבוץ חניתה קיבוץ חנתון קיבוץ טללים קיבוץ יטבתה קיבוץ כפר מסריק קיבוץ מגל קיבוץ מחניים קיבוץ מעלה גלבוע קיבוץ משאבי שדה קיבוץ נגבה קיבוץ נווה אור קיבוץ נען קיבוץ סעד קיבוץ סער קיבוץ עברון קיבוץ עין דור קיבוץ עין השלושה קיבוץ עינת קיבוץ עמיעד קיבוץ צרעה קיבוץ קליה. פרופיל הפייסבוק של עיתונאית mako רחלי רוטנר (racheli rottner) אינו זמין לגישה בשעות האחרונות, כך מדווחים מספר גולשים למזבלה. דתלשית שעברה צד, והתחתנה עם שמאלן נאלח בשם אריאל וייסמן. מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו.

הטיפוס המדובר הוא איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל, אשר בימים כתיקונם מככב כקקטוס מזמר בתכנית הזמר במסיכה. גישה ישירה לפרופיל של רוטנר מעלה בנובמבר 2015 פירסמה בפרופיל הפייסבוק שלה פוסט בו גוללה על סדרת הטרדות מיניות לכאורה מצד חבר הכנסת ינון מגל, שטרם כניסתו לכנסת, שימש כעורך אתר וואלה!. את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. במשטרה הרחיבו את הבדיקה ואתמול נשלח צוות חוקרים לבית וואלה ובראשם אסף וולפיש שעמד בראש צוות. אחרי גל הנאצות האישיות נגד רוטנר ובעלה, מתפרסם כעת בלוג המוקדש למתקפה על רוטנר ובמקביל מופץ טקסט יחצני בשבחו של מגל, במה שנראה כמו מהלך מתוזמן.

רחלי רוטנר ×
רחלי רוטנר ×" ×"תי×" מוטר×"ת מינון מ×'ל Youtube from i.ytimg.com
הטיפוס המדובר הוא איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל, אשר בימים כתיקונם מככב כקקטוס מזמר בתכנית הזמר במסיכה. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. תקראו מה הוא חושב על חיילי צהל ! רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק. תגובת ינון מגל, עורך וואלה לשעבר: עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. הפרשה התפוצצה לאחר פוסט שפרסמה רחלי רוטנר בפייסבוק, ובו טענה כי במסיבת הפרידה של מגל מאתר וואלה מגל הטריד אותה מינית ואמר לה כי הציצי והתחת שלה מחרמנים אותו.

מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו.

הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. ואלו המגדילים ראש קוראים לו לחזור בו מהתפטרותו, להתמודד עם המצב. במשטרה הרחיבו את הבדיקה ואתמול נשלח צוות חוקרים לבית וואלה ובראשם אסף וולפיש שעמד בראש צוות. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי'. אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. פורטל עומרי חיון ממשיך לחשוף את דיירי האח הגדול 7. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו. גישה ישירה לפרופיל של רוטנר מעלה בנובמבר 2015 פירסמה בפרופיל הפייסבוק שלה פוסט בו גוללה על סדרת הטרדות מיניות לכאורה מצד חבר הכנסת ינון מגל, שטרם כניסתו לכנסת, שימש כעורך אתר וואלה!. בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג.

אבל כך ממש נכתב באתר רכילות וזה ממש, אבל ממש, עיצבן את ככל שהזמן חולף, נראה כי פרשת ינון מגל וההורדות המיניות רק הולכת ומסתבכת. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר. תגובת ינון מגל, עורך וואלה לשעבר: רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. את הדברים היא כותבת הבוקר לאחר שלידיה הגיעו עדויות על מקרים נוספים לכאורה בהן הייתה התנהלות לא ראויה בין חכ מגל לנשים נוספות.

×
×"וי×"וי של רחלי רוטנר ינון מ×'ל ×"טרי×" אותי ניוז×'וקס from www.newsbox.co.il
הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי'. האם העיתונאית רחלי רוטנר, שהיתה הראשונה להתלונן על התנהגותו של ינון מגל כלפי נשים, ניצבת במוקד קמפיין הכפשה מתוזמר? אין תשתית ראייתית נגד ינון מגל. הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? ינון מגל מכל זווית אפשרית:

ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר.

הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: תגובת ינון מגל, עורך וואלה לשעבר: אבל כך ממש נכתב באתר רכילות וזה ממש, אבל ממש, עיצבן את ככל שהזמן חולף, נראה כי פרשת ינון מגל וההורדות המיניות רק הולכת ומסתבכת. במשטרה הרחיבו את הבדיקה ואתמול נשלח צוות חוקרים לבית וואלה ובראשם אסף וולפיש שעמד בראש צוות. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי'. והאם רחלי רוטנר תכנס גם היא לבית המצולם? עיתונאית וואלה, רחלי רוטנר, פרסמה היום בעמוד הפייסבוק שלה טענה לפיה עורך וואלה לשעבר חכ ינון מגל, העיר לה הערות סקסיסטיות לא ראויות. צפת צריפין קדומים קדימה קדימה צורן קיבוץ גונן קיבוץ חולדה קיבוץ חניתה קיבוץ חנתון קיבוץ טללים קיבוץ יטבתה קיבוץ כפר מסריק קיבוץ מגל קיבוץ מחניים קיבוץ מעלה גלבוע קיבוץ משאבי שדה קיבוץ נגבה קיבוץ נווה אור קיבוץ נען קיבוץ סעד קיבוץ סער קיבוץ עברון קיבוץ עין דור קיבוץ עין השלושה קיבוץ עינת קיבוץ עמיעד קיבוץ צרעה קיבוץ קליה. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. ינון מגל מכל זווית אפשרית: ינון מגל בתוכנית גב האומה, בהופעה שחייבים לראות. אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו:

עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה. לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. פרופיל הפייסבוק של עיתונאית mako רחלי רוטנר (racheli rottner) אינו זמין לגישה בשעות האחרונות, כך מדווחים מספר גולשים למזבלה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

רחלי רוטנר כל ×
רחלי רוטנר כל ×"כת×'ות טיים אאוט from medias.timeout.co.il
הטיפוס המדובר הוא איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל, אשר בימים כתיקונם מככב כקקטוס מזמר בתכנית הזמר במסיכה. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. רחלי רוטנר והמתלוננות האחרות חוששות לחייהן, אז תסלחו לי, הדבר היחיד שעדיין מעניין זה רחלי רוטנר. מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. רחלי רוטנר חוזרת בה מהתלונה נגד ינון מגל? המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק. מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו.

ינון מגל בתוכנית גב האומה, בהופעה שחייבים לראות.

האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו. את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. תפסיקו לחפש, אני מרוקאי, יש לי בר, (וספחת שלא עוזבת אותי)… גם זו אלימות נגד נשים. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי'. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה. ינון מגל בתוכנית גב האומה, בהופעה שחייבים לראות. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק. הפוסט פורסם על ידיה בפייסבוק בשעה 9 בבוקר ותוך שעה כבר הספיק לקבל מאות שיתופים ואלפי לייקים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook